rindu!

21 mars 2010

-Bismillahirrahmanirrahim-


Salam wbt,

Starfire rindu Planet Tamaran..
tolong!
(mcm tak kene pulak kan, superhero yg mintak tlg. hehe.)

Starfire nak kongsi video kat bawah ni. Starfire suke sgt dgar lagu ni sekarang. sbb Starfire tgk rindu family kat Tamaran sgt2


video


p/s: Starfire nak letak mp3 sebenarnye, tapi tak reti. ade sape2 reti dan boleh ajar Starfire tak? ^^


3 commentaires:

abdullah a dit…

rase rindu la plk kat mak kat umah tu..mak,ampunkn dosa ank mu ini..

Prof X a dit…

Alamak sedih plak saya dengar lagu ni. Starfire jgn la nangis. Nanti balek Planet Tamarin, jemput la saya datang umah :D

Boleh la merasa Starfire masak laksa penang ke, laksa johor je, laksa sarawak ke, roi jala ke, carrot cake ke :p

Starfire a dit…

Abdullah : rindu tu perlu supaye kite tak lupe jasa mereke yg mendidik kite ^^ sama2 kite cuba gembira kan dan balas jasa mereka insyaAllah ^^

Prof X : sorry sbb wat Prof X sedeh jugak. huu. nnti jemput lah dtg Tamaran ye Prof X. tp kat sane, kami tak makan mcm org Bumi makan tau tau ^^ keh keh.

Navigation Bar

Our Gallery!

Visit our gallery by clicking HERE!

Click Here

The Wayfarers

c/o:
We are the wayfarers
We are the travelers
Wondering through
The planet earth
And see how great
The Creator is

We are the wayfarers
We are the travelers
Don’t you ever think
How strange it is
To treat everything
As tough as it’s ours